Foredrag: her er de nyeste tendenser inden for digital markedsføring

Kom til foredrag med Google og Compell og bliv opdateret på de seneste trends og tendenser inden for digital markedsføring med værdifuld data fra en af de største big data ejere globalt.

I spidsen for oplægget står Tobias Jensen og Kamil Tavas fra Google samt Bjarke Bekhøj fra Compell.

Du får – på baggrund af nye og interessante analyser fra Google – indsigt i den nye digitale og mobile forbrugers adfærd og medieforbrug. Compell vil desuden bidrage med aktuelle cases og konkrete anbefalinger, eksempler og værktøjer – der kan implementeres med kort varsel – for hurtig og mærkbar effekt i jeres markedsføring.

Hvornår:
Fredag 12. februar 2016 09:00 – 12:30

Hvor:
Google, Aabogade 15, 8200 Aarhus N
(Et lignende arrangement kommer til København senere på året)

Tilmelding:
Online tilmelding, max 25 pladser tilgængelige. Klik her for tilmelding.

Agenda:
Bemærk: Dele af arrangementet foregår på engelsk

  • New digital journeys for the consumer
  • Customer research and device preference (mobile, tablet, desktop)
  • Search marketing 2016, what should you be aware off
  • Second devices impact on marketing
  • Moments that matters, how to find and capture the customer
  • Video online, what is all the fuzz about
  • Analytics and attribution model based on devices
  • Cross device tracking and marketing
  • Product updates and exclusive insights from Google
  • Questions and discussion with Google specialist and Compell Adwords team
Tobias Jensen, Agency Strategist, Google

Tobias Jensen, Agency Strategist, Google

Kamil Tavas, Strategic Partner Manager, Google

Kamil Tavas, Strategic Partner Manager, Google

 

tilmeld dig

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.