How

HVORDAN GØR I DET HOS COMPELL?

Hvis du har læst WHY, ved du, hvorfor vi gør, det vi gør. Men hvordan gør vi det? Hvordan er vores tilgang til markedsføring, samarbejde med partnere og vores arbejde generelt?

 

Ydmyg nysgerrighed og omtanke

Arbejdet med online markedsføring stiller store krav til vores nysgerrighed. Værktøjer, medier, muligheder og trends skifter med stor hast, og følger du ikke med, bliver du lynhurtigt hægtet af.

Det er altid enormt spændende for os, når et nyt socialt medie pludselig vokser sig stort ud af ingenting, eller når Google giver os adgang til et nyt annonceformat, men vi tager dem altid i brug med en god mængde ydmyghed og omtanke.

Vi er vilde med at prøve nye markedsføringstiltag af, men vi kaster os sjældent frådende over noget uprøvet med den helt store pose penge i favnen. Så hellere prøve med en 5’er og lidt lommeuld først og vurdere potentialet ud fra det. Eller lade andre gå foran, mens vi fokuserer på det, der virker.

 

Fairness og fornuftige mængder ”pyt”

Vi tror på, at der I alle typer forhandlinger og samarbejde er en fælles grundforståelse for, hvad der er fair, og det forsøger vi at efterstræbe. Med det mål for øje er vi storforbrugere af ordet ”pyt”, og vi arbejder bedst sammen med partnere, der heller ikke er ordet fremmed.

Vi vil komme til at lave en stavefejl på et tidspunkt, vi vil i ny og næ arbejde gratis for din virksomhed, fordi vi bruger mere tid, end vi får betaling for, og du vil komme til at kalde Bjarke for Bjarne. Pyt med det. Det er fair nok.

 

Gensidig tillid og oprigtighed

Vi forventer en grundlæggende tillid til os som leverandør. En tillid til at vi inderligt ønsker at gøre en forskel for dig, din virksomhed og det, du ønsker at opnå med vores samarbejde. En tillid til at vi altid træffer valg og giver anbefalinger med din virksomhed for øje, frem for vores egen.

Viser du os den tillid, vil vi til gengæld gøre alt for ikke at svigte den – og jo mere tillid du viser os, des mere motivation og commitment får du den anden vej.

Vi opfordrer dig dog samtidig til at stille spørgsmål og spørge ind til alt, hvad vi laver. Ordet samarbejde forpligter, og vi ved, at vi opnår de bedste resultater, når vi trækker på vores fælles erfaring og viden.

Tillid kræver oprigtighed. Du skal kunne stole på, hvad vi siger. Derfor er vi heller ikke blege for at indrømme, hvis vi har dummet os eller taget fejl. Fejl er læring, men der er ingen, der lærer noget, hvis fejlene ligger og hygger under gulvtæppet sammen med nullermændene.

 

Humor og masser af glæde

Alt det her handler i virkeligheden om, at vi gerne vil have en arbejdsdag, der er fyldt med humor og masser af glæde.

Har vi et godt, sundt, fair, spændende og tillidsfuldt samarbejde med alle vore kunder, kan vi ikke være gladere. Det giver grobund for et ægte samarbejde, hvor vi altid glæder os til den næste mail eller det næste telefonopkald fra dig.

Og hvor vi sammen kan juble over alle de tal, der bliver større.

 

VORES BAGGRUND

Compell har eksisteret siden 2011 og består i dag af 5½ fastansatte med alsidig uddannelse og erhvervserfaring inden for kommunikation og markedsføring.

Vi er vokset op med internettet og digitale medier, og meget af det er derfor second nature for os. Vi er dog gamle nok til at huske en tid uden, og gamle nok til at have bøvlet med internettet, dengang det var helt vildt besværligt og sagde nnnNNNngghhrrhhhkNNNNbbbhssFFFNNN, hvis du løftede telefonrøret. Unge nok til at have nemt ved det, og gamle nok til ikke at tage for givet, at noget virker.

Ikke for unge. Ikke for gamle. Lige tilpas. Guldloks åbenlyse bureauvalg.

 

VORES FREMTIDIGE FOKUS

Vi ved, at det kommer til at gå stærkt i fremtiden…

Vi ved, at “the next big thing” ikke er lanceret endnu…

Vi ved, at den digitale revolution kun lige er begyndt…

Vi ved, at vi ikke ved, hvad der kommer til at ske…

Vi holder øje med horisonten ud af øjenkrogen, men vores fokus er altid på, hvad der virker nu og her.

Compell
Sønderskovvej 7
8520 Lystrup
Kontaktinfo
(+45) 71 99 75 15
info@compell.dk (Formular)