Michelin-restauranter får 0 stjerner i digital markedsføring

I slipstrømmen på offentliggørelsen af Michelin-stjerner til de nordiske restauranter 18. februar 2019 har Compell kigget nærmere på de danske gourmet-restauranters digitale markedsføring.

Resultatet var forbavsende dårligt.

Om restauranternes digitale markedsføringsindsats siger Bjarke Bekhøj fra Compell:

”Det tyder på, at de lever højt på brandet. Men ikke deres eget – Michelin-brandet. Og det er farligt, for når de ikke samtidig tager ejerskab over deres brand, så bliver det skrøbeligt. Hvad nu, hvis de får færre eller ingen stjerner næste år?”

Klik her og læs hele pressemeddelelsen

Klik her, hvis du vil se nærmere på analysen

Du kan også se graferne, der hører til analysen

 

Billeder og grafik til redaktionelle formål

Bjarke Bekhøj, Compell

Bjarke Bekhøj. Foto: Rasmus Hansen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ønsker du yderligere kommentarer? Kontakt Bjarke Bekhøj, direktør for Compell ApS.

bb@compell.dk
+45 61 72 71 45

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.