Om Bjarke Bekhøj

Hvem er Bjarke Bekhøj?

Man kan vist rolig sige, at Bjarke er lidt af en nørd, når det gælder digital strategi og online marketing.

Og med sine 30 år har han både den fornødne erfaring og udviklede ekspertise, der skal til for at klare sig godt i en branche, som konstant forandres og fornyes. Bjarke ved, hvad der fungerer, og hvad der ikke gør.

Den digitale verden har altid været omdrejningspunktet for Bjarke, og det afspejles i hans interesse for markedsføring, teknik og forretningsudvikling.

Kombinationen af disse interesser bevirker, at Bjarke i den grad har øje for digitale muligheder og online succes.

 

Praktisk erfaring

I 2011 stiftede Bjarke det digitale bureau Compell, som han har drevet lige siden med hjælp fra fem andre medarbejdere. Drivkraften bag Compell er at hjælpe andre med at udvikle deres forreting og skabe resultater.

 

Foruden Compell har Bjarke også erfaring fra andre virksomheder, som han har taget del i:

  • Compell: Direktør og ejer
  • Bapoon.dk: Investor og bestyrelsesmedlem
  • Connect Denmark: Medlem
  • Aarhus Business College: Ekstern cencor
  • MammaShop.dk: Investor
  • TastersBox: Investor
  • Ivækst: Underviser i Google AdWords (begynder, øvet, ekspert)
  • Webdanmark.com: E-business- og online marketing-konsulent

 

Oplægsholder og underviser

Bjarke har de sidste fire år holdt mere end 50 oplæg om digital strategi og markedsføring. Det gælder alt fra helt små sessions for management til større konferencer med over 1000 deltagere.

Bjarke har en evne til at formidle komplekst stof på en lavpraktisk måde – dog uden at gå på kompromis med kvaliteten.

 

Her er et udvalg af de foredrag, Bjarke har holdt:

  • Strategisk oplæg for direktionen i brug af sociale medier for større dansk virksomhed.
  • Inspirationsoplæg for 15 direktør i Erhverv Skanderborgs “Direktør-pit netværksgruppe”.
  • Undervisning af e-handels-elever på Aarhus Business College.
  • Inspirationsoplæg for brancheforeningen “Danske festudlejere”.
  • Succes Online Summit, oplæg i Aarhus, Aalborg og København for mere end 1.500 mennesker.
  • Fast oplægsholder til 2 årlige Fashion Seminar med Delotite, Sketz mfl. hvor mere end 150 mennesker fra modebranchen samles og inspireres.
  • IVÆKST undervisning inden for Google Adwords, Analytics og Digital strategi.
  • Netværk Danmark – oplæg for flere netværksgrupper om digital markedsføring.
  • Indlæg for 125 HHX studerende på IBC Kolding med emnet “Få del i den digitale omsætning”.
  • Compells webinarer med samlet over 500 glade tilhørere.

 

Blogindlægsskribent

Det er ikke blot gennem oplæg og foredrag, at Bjarke deler ud af sin viden om den digitale verden og online markedsføring.

Han er nemlig også gæsteblogger for flere sider, som har fokus på handel og marketing.

Her kan du læse de blogindlæg, Bjarke har skrevet: Detailfolk, Succes Online og Ivækst.