Onsdag morgen kl. 10

Det er udsendelsestidspunktet, hvis du vil opnå succes med dine nyhedsbreve

I hvert fald ifølge denne undersøgelse, foretaget af Remarkety.com. Undersøgelsen er baseret på forskellige typer nyhedsbreve fra tusindvis af eCommerce forretninger verden over.

nyhedsmail

www.remarkety.com

Der findes mange (rigtig mange!) lignende undersøgelser, så hvad får denne til at skille sig ud?

Problemet med flertallet af disse undersøgelser er, at de ofte kun tager højde for, hvornår du kan opnå de højeste åbningsrater. Og det er i virkeligheden den helt forkerte tilgang at have til e-mail marketing.

For du sender vel ikke nyhedsbreve ud bare for at få folk til at åbne dem?

Nej, det bliver først rigtig interessant, når du kan måle en effekt af dine nyhedsbreve – altså, når dine modtagere interagerer med og gennemfører køb på baggrund af dit content. Det er netop det, som undersøgelsen her tager udgangspunkt i og det, der gør den ekstra interessant.

Læs hele undersøgelsen her

Brug undersøgelsen som inspiration til at lege lidt med forskellige udsendelsestidspunkter og gå i dybden med den egentlige effekt af de mails, du sender ud.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.