Vi vil gerne mødes, men kan det klares på en mail?

 

Når du er kunde hos os, er det en del af vores samarbejde, at vi gerne vil mødes med dig. Der er mange fordele ved at mødes ansigt til ansigt – især når vi har opstartsmøder og større statusmøder. Her er der behov for, at vi kan komme i dybden med de ting, der skal gennemgås.

 

Hos Compell kan vi dog også se mange fordele ved at benytte de digitale kommunikationsmuligheder, der er til rådighed. Nogle ting kan man bedst klare over telefon eller Skype, men der er også rigtig mange ting, der kan klares asynkront – det vil sige ved eksempelvis at klare dialogen over mail. Den holdning har vi, fordi vi først og fremmest har respekt for din tid.

 

Det tager typisk fem minutter at svare og finde en løsning på et problem eller et spørgsmål over mail, og imellem de mails kan man nå rigtig mange andre ting – sammenlignet med at sætte halvanden time af til et møde.
Indimellem er det selvfølgelig nødvendigt med et statusmøde, hvor vi mødes med dig ansigt til ansigt, og det gør vi også gerne, når der er brug for det. Vi vil dog gerne undgå for mange statusmøder, fordi de ofte ender med, at vi bruger for meget tid på hyggesnak og småting, som oftest kunne være klaret over telefon eller mail. Tid, som du betaler for, og som vi selvfølgelig allerhelst vil bruge på at skabe resultater for din forretning.

 

Derfor…

 

Hvis du sidder med et problem, så tænk over, om det kræver, at vi holder et møde, eller om det kan klares med et telefonopkald eller over en mail. De digitale muligheder kan hjælpe os med at spare tid og effektivisere den tid, du betaler for, så vi kan udføre det bedst mulige resultat for dig.

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.